Pula Lotto: 2 000 000 zł - Kumulacja Joker: 1 000 000 zł - Bonus Multi Multi: 770 000 zł

Dziewięć osób trafiło szóstki w Dużego Lotka

Artykuł opublikowany dnia: 10.09.2007
Nie dość, że wylosowane przez lottomat liczby u wielu wzbudziły podejrzenia, to jeszcze szczęśliwców, którzy w środę trafili szóstki w Dużym Lotku, jest aż dziewięciu. Tylu nie było od 11 lat. Dziwy? Nie. To statystyka. A w niej - jak mówią eksperci - wszystko jest możliwe.

39, 41, 43, 45, 47 i 48. To sześć szczęśliwych liczb, których skreślenie w środę w Dużym Lotku wygrywało główną nagrodę. Ale, ku zdziwieniu wielu, to jedynie niecałe 456 tysięcy złotych. Bo, mimo że uzbierało się do rozdania ok. 4 milionów złotych, szóstki trafiło aż dziewięć osób. W dodatku aż cztery kupony wysłano w kolekturach w Warszawie, dwa w Poznaniu i po jednym w Katowicach, Białymstoku i Kielcach.
I zaczęły się spekulacje. Bo nie dość, że ustawiła się kolejka po odbiór pieniędzy za szóstki, to jeszcze liczby maszyna wylosowała "dziwne". Bo niemal w równych odstępach od siebie.

Jak się jednak okazuje, choć brzmi wszystko tajemniczo, nie jest to niczym nadzwyczajnym. W Totalizatorze Sportowym do dziś wspomina się losowanie z 30 marca 1994 roku, kiedy w Dużym Lotku padło aż 80 wygranych! Każdy, kto trafił szóstkę, dostał po 100 mln starych złotych, czyli - w przeliczeniu na dzisiejsze - raptem po 10 tys. zł.

Kolejny rekord padł 3 lutego 1996 roku, gdy wygrało 16 osób, 2 marca tego samego roku - 12. Sześciu, pięciu czy ośmiu szczęśliwców trafia się, jak wynika ze statystyk Totalizatora Sportowego, co kilka miesięcy.

Niczego dziwnego nie ma też w doborze liczb, jakie akurat w tym losowaniu padły. "Sama fizyczna kolejność wylosowana z danego zbioru jest zupełnie przypadkowa" - tłumaczy dziennikowi.pl rzecznik Głównego Urzędu Statystycznego Wiesław Łagodziński.

O ile łatwiej nam przyjąć, że niezwykłym nie jest wylosowanie np. 2, 15, 18, 21, 34 i 41, o tyle trafienie 1, 2, 3, 4, 5 i 6, zadziwi niemal każdego. Tymczasem, jak mówią eksperci, prawdopodobieństwo wylosowania obydwu takich kombinacji jest takie samo. Podobnie jak to, że ta sama osoba trafiła w Olsztynie dwa razy szóstkę - raz 26 sierpnia 1995 roku, a drugi raz 6 września tego samego roku.

Źródło: http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=96&ShowArticleId=58669

Wasze opinie:


1. ~hienna   2007-09-13 19:30:30

zazdroszczę im :) mnie jak na razie poszczęściło się tylko z czwórką raz, ale ciągle gram i próbuję dalej :) ja gram średnio raz w tygodniu ale mąż siostry na przykład gra w każdym losowaniu - czyli teraz to 3 razy w tygodniu :) jak sobie pod koniec zeszłego roku zrobił bilans to mu wyszło na plus kilkaset złotych - zawsze do przodu, nie? :)

2. status look   2007-09-16 12:05:35home las

Wszystko możliwe,nawet to,że losowania są nagrywane godzinę wczesniej.

3. ~namor09   2007-09-16 19:15:12

-Place ten podatek od marzen place pomioewaz ciagle sie ludze.Pewne jest jedno ktos nabija sobie kase ,ktos zakupil maszyny dla kolektor itd.Biznes sie kreci,tylko dla kogo?Nie znam nikogo kto wygral ,to jakas sciema jak nasza polityka.Wszystko mozliwe...88!

4. ~gerty   2007-09-16 22:15:00

hehe śmieszna kolejnosć tych liczb:) no ale bywa i tak, ja nie wygralem, szkoda, choć nadal czekam na 6 i to, ze będe jedynym który tego dokona wdanym dniu:D

5. ~wieslaw999   2007-09-17 21:07:00

Gram w totka 40 lat za stracone pieniadze mialbym dzis niezly samochod.Gram jednak
nadal bo w zyciu piekne sa tylko chwile
kiedy sie wygrywa.

6. ~dano   2007-09-19 22:58:31

a jutro kumulacja 4 mln:) ja już grałem, chyba jutro jeszcze pójde obstawić bo teraz dzięki temu, że są 3 losowania tygodniowo to jest większe p-wo że bedzie kumulacja - no i się sprawdza:d

7. ~ghost   2007-09-19 23:17:04

Czekałem na ten dzień od początku września. To największa kumulacja od kiedy są trzy losowania w tygodniu. Jutro koniecznie bet and win!

8. ~bajka   2007-09-21 20:13:46

Oj pomarzyć zawsze można. Czy chciałabym wygrać. To oczywiste. Ale ciągle niespełnione marzenie o wysokiej wygranej to naprawdę piękna rzecz. Wszystkim w tym i sobie tego życzę. Kiedyś.

9. ~john   2007-09-25 01:29:23

Ja polegam na podświadomości. Trafiłem piątkę czwórke a trójek to mam 2 w tygodniu. Zapraszam na wizualizacje. +447923001550.

10. ~kret   2007-09-28 12:53:10

znowu nie wygrali, a jutro kolejna kumulacja 6 mln zajefajnie! ide grać:D

11. ~mariolcia1982   2007-10-28 14:23:15

ja równiez gram i jeszcze nigdy nic niewygrałam a tak mam ciągle nadzieje na wygranom i mysle ze wkoncu mi sie loz usmiechnie heee jak myslicie ?

12. ~IGIELKA   2007-11-03 14:51:12

JA TEZ NIC JESZCZE NIE WYGRALEM ALE WCIAZ CZEKAM:)

13. ~stfan   2007-11-11 11:18:35

ktoś wygrać musi raz prezes totolotka raz jego żona a innym razem syn albo córaka prezesa, w cuda nie wierzcie

14. ~szura1   2007-11-11 12:07:39

ja juz niewiem co myslec o lotto ale adrenalina jest napewno

15. ~sebas26i   2007-11-22 22:20:58

ja miałem tylko raz trójkę i wygrałem 10zł a tak to gram jak tylko mi się chce może kiedyś mi się uda

16. ~natka   2007-12-02 13:37:01

hehe ciekawe czy komus,sie poszczesci!tez juz kupilam los,ciekawe czy bedzie to szczesliwy los?kto wie?kazdy chce wygrac,ale nie martwcie sie jak wygram podziele sie z wami.hehe:):)

17. ~rex   2007-12-03 21:13:39

ja też nie wierzę w to że trafie tą szóstkę w tego duzego lotka ale "kazdy szczesciu dopomoże,każdy dzisiaj wygrac może"

18. status henrykweanda   2007-12-05 16:51:03

Ja jeszcze nigdy nie trafiem ,brak pewniakow.

19. status Emerytka   2007-12-09 20:53:24

Nigdy nie grałam, 8-go grudnia zagrałam i mam trójkę, może się uda.......
Będę grała...
Życzę grającym wygranych a z okazji zbliżających się Swiąt - wszystkiego najlepszego.

20. ~janka   2007-12-21 13:24:52

ja kupilam tyle losow ze nawet sobie nie wyobrarzacie za jakies 5000 to jest niezly kant to wszystko to zlodziejstwo najwieksza wygrana jaka byla to 50 zl

21. ~Wqrw...   2007-12-26 12:55:34

A w du... to mam, koniec po wczorajszym losowaniu już nie gram w tą komunistyczną grę... Ciekawe gdzie padła 6, pewnie znowu w warszawie, bo tam tacy szczęściarze mieszkają, żenada..........

22. status rys   2008-01-04 11:47:44

gram b.dlugo ale w rozliczeniu miesiecznym zawsze troche do przodu w ub.roku 3x5,gramy w malej spoldzielni przy pomocy dobrego systemu i czekamy na 6

23. ~lm24   2008-01-07 11:57:25

Drodzy Młodzi Przyjaciele!
Dziadek Wam radzi : nie rozpisujcie próbnych systemów - jak w nie nie możecie zagrać!!! Ja popełniłem taki błąd i do dzisiaj pluje sobie w brodę!!! - miałem 4 razy 6 - ale tylko na papierze!!!!!!

24. status Gleboziem   2008-01-27 22:39:20

no tak ... JA też na papierze wypisuje i też miałem 2x 6 i 23x 5 :D a 4 jeszcze więcej robie sobie przed każdym losowaniem 10 zakladow i jakies 100+zl byl bym na plusie po miesioncu z zamych 3-jek :D

25. ~ripi   2008-02-04 19:07:16

Ludzie doradzcie jak trafic chocby ta 5-ke bo gram i gram i nic nie moge trafic...kiedys trafialem 2, 3 a teraz ani jednej :(
parodia
Pozdro

26. status starygracz   2008-02-12 11:59:34

PROGRAM PARYSKI-Opublikowany
Patrz:PKT.8
pod artykułem:
Totalizator wprowadza nową grę MULTI-5

27. ~CECIV   2008-04-24 12:48:36

CHCIALBYM WYGRAC CHOC PARE GROSZY ZEBY ZOBACZYC GORY MORZE BONIGDY NIE WIDZIALEM CHOC MAM 56 LAT NIEDLUGO POJDE NA TAMTEN SWIAT ICZLOWIEK WLASNEGO KRAIU NAWET NIE WIDZIAL ZA KOMUNY WYZYSKIWALI A TERRAZ TYM BARDZIEJ NIGDY NIE BYLO MNIE STAC CHOC PRACUIE PONAD 30LAT CALA NADZIEJA TOTO LOTKU BIEDNY

28. ~wonek   2008-04-29 21:48:32

Wyobraźcie sobie, że nagle wybucha afera w lotto.
Jak myślicie?-czy ktokolwiek z grających dowie się o tym?-nigdy, bo państwo straciłoby ogromne dochody.
Ja miałem siedem szóstek, ale niewysłanych.
Kiedyś miałem wspaniałe programy, systemy, wydawałem grubą kasę i najwyższe wygrane to czwórki,których było dziesiątki- by nie powiedzieć setki.
Zauważcie jedno-media często podają personalia wygrywających miliony dolarów w stanach,u nas jednak nikt nic nie wie,kto wygrał,rzekomo ze względu na bezpieczeństwo.
Reszta jest milczeniem!
Pozdrawiam wszystkich Wiernych- bo w coś trzeba wierzyć!
Amen!

29. status Pawcio   2008-05-01 09:42:35home Kraków / Lotki Duże

Wonek: A jeśli Ty wygrałbyś kilka milionów to rozpowiadałbyś to w mediach i ujawniałbyś swoją twarz?

30. ~czarek22   2008-07-05 19:34:39

TO TAKI duży KIT MAM GO W D..JE NIE GRAJCIE

31. status awnowy   2008-09-06 19:27:04

Wyzej wymienione losowanie,w ktorym padlo 80 "szostek" odbylo sie 30 marca a nie jak jest napisane powyzej 20 marca.Pozdrawiam szanowne gremium totkowiczow.

32. ~dlugas   2009-02-04 23:14:44

zawsze wygrane padaja w warszawie , piepszone miasto frajerów , na mazurach mamy najwieksze bezrobocie i nawet 6tki nie dochodza tutaj

33. ~grabarz186linux   2009-02-10 01:39:45

Czasem ludzie są zapatrzeni w chęć wygrania w totka 6-stki niektórzy przepieprzyli cały swój dobytek na kupony na totka i okazało sie,że poszlo z torbami.Nie ma żadnego systemu gwarantującego wygraną 6 w totka,po prostu trza być w odpowienim miejscu i czasie gdy maszyna wydaje kupon np na chybił trafił,ale i to niekiedy zawodzi,jest przecież prawie 14 000 000 kombinacji szóstki,więc nawet nie trafienie przez nikogo pomimo tylku graczy w polsce ok 25 mln ich jest jak kiedyś czytałęm to nietrafienie jest jak najbardziejna porządku dziennym i kumulacja za kumulacją.W tamtym roku przybyło 82 osoby które trafiły szóstke z czego prawie wszyscy trafili na chybił trafił szóstke w totka.Jest jedna rada na totka,puszczać te same numery jak dożyjesz to padną i gwarantowana szóstka... Puszczać kupony najlepiej od razu na 10 losowań i nawet nie patrzec jak jest losowanie na wyniki ani nigdzie indziej,potem idąc do kolektury po następne 10 losowan sprawdzić obowiązkowo poprzedni kupon,może co będzie ,może i nie.Cóż życie czasem zaskakuje....

34. status rutra   2009-02-24 20:58:38home Kraków

a jakby wylosowali 1,2,3,4,5,6 i tysiące napalonych dzieciaków wygrałoby, to też by było podejżane?

35. ~boli   2009-03-31 23:11:16

ludzie przestancie grac i pusccie totka z torbami.za te pieniadze ktore tracicie na totka kupcie sobie batona albo bilet do kina.totolotek to maszyna do wyciagania waszych pieniedzy to tak jak dobrowolny podatek dla niepelnosprawnych.

36. status scolls   2009-04-28 17:38:27home Londyn

Wiecie moi mili że tą podwójną szóske to skreślił dzieciak?Ta rodzinka była nawet swego czasu na POLSACIE w programie "Na każdy temat".W studio Mariusz Szczygieł poprosił cudowne dziecko o skreślenie kuponu:)Ciekawe czy coś wygrał?:)

37. ~joanna-oro   2009-08-08 13:05:19

hey niekumam tutaj tych ludzi co sie wypowiadaja... gracie a niewierzycie ze wygracie,, to ma sens?... jak czytam wasze posty to tez zaczłam sie zastanawiac czy ktos z moojego miasta albo sasiedztwa wygrał otorz powiem wam ze tak i to zwykli ludzie ktorzy mieli naprawde szczescie, pamietam taka sytulacje ze w naszej kolekturze została umieszczona imformacja ze padla 6-tka i ktos z kupanem ma sie zgłosic , odrazu ludzie zaczynali sie wypytywac skamlali ze moze by taki ktos porzyczyl albo sie podzielil nawet mnie sie pytali a mialam wtedy 17 lat...po jakims czasie ojciec powiedzial mi ze to jego kolega z pracy wygral, kupil dom, zrezygnowal z pracy zainwestowal kase w biznes i zyje , znam tez takich ktorzy opuscili rodzine wraz z grupka koleszkow i pojechali na randewu ...przechulali wszystko na dziwki i alkohol na hotele po paru miesiacach nic nie zostalo a rodziny juz tez nie bylo --tragedia zycia dlatego mysle ze trzeba sobie wyobrazac na co by sie pieniadze przeznaczylo , komu by sie pomoglo co by sie kupilo... marzenie sie spelni ale trzeba naprawde kazdego dnia a tym myslec , proponuje rowniez kazdego dnia prosic ... aby przysnily sie liczby, one sie napewno przysnia

38. status no   2009-09-03 15:54:54

kto nie gra ten nie wygrywa

39. status rafsaw30   2010-05-03 16:04:51home WIELKOpolska

dokładnie!!!!!!

40. status rafsaw30   2010-05-06 15:46:11home WIELKOpolska

Granie to jedno a szczęście to drugie !!! :)

41. status rafsaw30   2010-05-06 15:47:25home WIELKOpolska

Oczywiście szczęście na pierwszym miejscu !!!

42. status rafsaw30   2010-05-06 15:48:34home WIELKOpolska

:)))))))))))))))))))))))))))))))

43. status wierzba11111   2011-04-11 13:30:59

hmmm wiecie co wam powiem ostatnio ja postawilem swoj kupon i padla mi trojka i rowniez moj brat tez postawil kupon i tez padla mu trojka a mielismy stwiac razem i juz dzis mial bym kase i nie siedzial bym tu i nie pisal czasem warto probowac grac niz siedziec i czekac na manne z nieba ;) pozdrawiam

44. status only5   2011-06-20 13:31:09

Siedząc, grając i rozmyślając kazdy mam swoją ulubioną gre. Dla mnie hazard musi być bo niby jak marzenia się spełniają? Nie grając?

45. status sanda   2011-09-27 07:27:21

Pisałam o tym już przy innym poście - http://www.facebook.com/jak.trafic.6.w.lotto - trochę to szalone, ale kilka sposób można tam znaleźć :P...

MIEJSCE NA TWÓJ KOMENTARZ
Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy.
Logowanie jest u góry w prawej kolumnie strony ...

  Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nd
Lotto              
Multi Multi              
Mini Lotto              
Joker              
Kaskada              

Dzisiejsze losowania:

  • 14:00, 21:40 - Multi Multi
  • 21:40 - Lotto, Mini Lotto, Kaskada

Logowanie



Zaloguj się Rejestracja
Nie pamiętam hasła :-(

Typowania Multi Multi

  • 276 pewniaków
  • 272 parek
  • 284 trójek
  • 286 piątek
  • 285 dziesiątek

Podaj swoje typy !

Rywalizuj w lidze typujących !

Więcej w dziale Typowania

Najlepiej typujący

Liga typujących - ranking

  1. snopek6 - 10968 pkt.
  2. otylinka60 - 1076 pkt.
  3. henioxy48 - 1064 pkt.
  4. coma1970 - 1023 pkt.
  5. lukasz300 - 1018 pkt.
Co to jest? Dalsze pozycje

Światowe kumulacje

  • PowerBall $ 225 000 000
  • SuperEna Max € 121 000 000
  • Mega Millions $ 83 000 000
  • SuperEnaLotto € 28 400 000

Zobacz szczegóły

Oczekiwane zestawy Multi Multi

  • 1/1: 65 - 17 losowań
  • 2/2: 46,77 - 163 losowań
  • 2/3: 17,65,71 - 79 losowań
  • 3/3: 11,18,30 - 852 losowań
  • 2/4: 13,47,58,77 - 53 losowań
  • 3/4: 11,13,25,30 - 292 losowań
  • 4/4: 02,08,75,79 - 4908 losowań
  • 3/5: 08,26,46,57,77 - 163 losowań
  • 4/5: 18,26,32,34,79 - 1157 losowań

Powered by MultiPairs 2011 ©

9/10 z dnia
17.09.2014
Szczegóły
www.multipasko.pl - Copyright © 2004-2014 by Janusz Paśkiewicz (0.225s) ..:.. Regulamin ..:..