Kumulacja Lotto: 18 000 000 zł
Kumulacja Eurojackpot: 130 000 000 zł
Bonus Multi Multi: 770 000 zł
Oczekiwane zestawy, typowania, rankingi Gry liczbowe, kalendarz losowań
 
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
Lotto              
Eurojackpot              
Multi Multi              
Mini Lotto              
Kaskada              
Ekstra Pensja              
Super Szansa              

Wpisz nazwę użytkownika i kliknij "OK", aby uzyskać szczegóły odnośnie jego konta i historii typowań

Użytkownik:
Gra liczbowa
Multi
Multi
LottoMini
Lotto
Ekstra
Pensja
Super
Szansa
Euro
Jackpot

Profil użytkownika arczibalik73 oraz typy multi multi na najbliższe losowanie

30068
Obecnie typuje:
Pewniak MM67
Parka MM51,55
Trójka MM33,35,37
Piątka MM55,65,67,75,78
Dziesiątka MM02,04,05,07,10,
16,33,35,51,55
Zatypowane o godz. 02:12

RANKING 1
411

RANKING 2
416

RANKING 3
521

RANKING 5
131

RANKING 10
67

Punkty:
158
Zapisano 20 stałych zestawów liczbowych w dniu 10.01.2018 g. 08:58
Historia wysokich trafień
  • 25.03.2017 - koszt gry: 50.00 zł - wygrana: 1524.00 zł
Aktywnośćstatus 3 794
ostatnio: 2018-02-24
Debiut2016-10-24
e-mail--Imięartur
Skype--woj.--
Telefon--Wiek45
Miejsc.Brzęszczykowice PolneUlubiona kolektura--
Ostatnia modyfikacja profilu: 11.01.2018 g. 5:08

Liga multipasko SIERPIEŃ 2017 - miejsce 32 - 768 pkt.


Historia typowań Multi Multi w okresie 09.02.2018 - 23.02.2018


linia

Ogólna statystyka typowań Multi Multi użytkownika arczibalik73
kula lotto TYPOWANYCH LICZB
05 03 02 01
trafionych liczb 05 0/256
0.0%
04 3/256
1.2%
03 22/256
8.6%
7/256
2.7%
02 56/256
21.9%
36/256
14.1%
19/256
7.4%
01 105/256
41.0%
112/256
43.8%
93/256
36.3%
58/256
22.7%

  Typowań 10 liczb  10/109/108/107/106/10
25900005
5/104/103/102/101/10
1036677949



KSIĘGA GOŚCI
Skocz do ostatniego wpisu


1. status arczibalik73   2016-10-25 03:18:35home Brzęszczykowice Polne

mysle ze ktos skorzysta z ukladu liczb zapraszam:)

2. status twojkwiat77   2017-08-13 15:04:06home Mosina

milego dnia:)

3. status qbam   2017-08-14 23:48:59

pozdro Artur:)

4. status twojkwiat77   2017-08-15 10:06:56home Mosina

czesc milego dnia:)

5. status Rafal74   2017-08-15 16:31:04

Rafal74 2017-08-15 Cześć Artur,masz niezłe typy liczb,na pewno skorzystam ,bo dopiero zaczynam grać w mini lotka. Pozdrawiam

6. status qbam   2017-08-16 12:04:35

Dzięki Arczi.Niech Ci się wiedzie we wszystkim

7. status qbam   2017-08-16 14:10:52

teraz nic Artur ale pogram trochę nimi

8. status qbam   2017-08-16 18:56:46

Arczi 3maj kciuki bo serio musze się odkuć-a nie to że chce zostać milionerem

9. status makler   2017-08-22 02:30:46

przeczytaj profil jocia , to efekt zawirowań lipcowych emeryta.
przeczytaj moją KG,specjalnie odsłoniłem do Ciebie,za 3 dni wyłacze kg

10. status arczibalik73   2017-08-23 16:24:48home Brzęszczykowice Polne

dzieki makler

11. status Sniezynek1554   2017-08-26 13:06:21home Piekary sl

arczi co to za link qbamowi dales hahaha

12. status makler   2017-08-26 14:46:46

https://www.multipasko.pl/typowania/multipasko/multi-lotek/
kg 17
https://www.multipasko.pl/typowania/pasko/multi-lotek/
kg 479,480,484,

13. status makler   2017-09-02 13:49:01

https://www.multipasko.pl/typowania/punto/multi-lotek/

14. status arczibalik73   2017-09-03 23:48:47home Brzęszczykowice Polne

ekstra pensja 4z5 na sucho

15. status makler   2017-09-04 21:18:04

65,66,69,71,79 .................... 2/5 PLUS ..... 10 zł
33,73,75,79,80 .................... 4/5 PLUS ..... 80 zł
33,73,75,79,80 .................... 4/5 PLUS ..... 80 zł
71,72,73,75,77 .................... 1/5 ..........
09,19,61,65,77 ................... 3/5 .......... 4 zł
09,19,61,65,77 .................... 3/5 .......... 4 zł
32,33,35,38,41 .................... 2/5 ..........
to Twoje ,, wynik z 14tej

16. status qbam   2017-09-04 23:16:38

Artur pięknie-dobra reka

17. status makler   2017-09-07 23:18:39

i widziałeś,,prawdopodobnie Franek dostał bana i na kogo wyszło--na Twoje , czy na moje ,, temu bęc

18. status makler   2017-09-08 00:35:00

2 959 663 franek sprzedawca firanek 2017-08-30 (03:38) Południowy-Wschód
Majc < > Śnieżynek numer telefonu 787-166-679
Facebook marcin okarma logo hg
napisz zadzwon do niego,,a najlepiej weż Jego do swojego domu
nr postu wpisesz w pomaranczowe kółko pod czatem

19. status makler   2017-09-09 13:44:13

2 970 446. arczibalik73 2017-09-09 (08:18) Brzęszczykowice Polne
witaj DUDZIA tak juz znalazlem ze tobie podawalem bo tu kolega MAKLER
--
i znów żeś się pomylił--to był Pan,,a nie ja,,sprawdz >>>>>
2 970 094
2 970 113
2 970 116
2 970 119

20. status makler   2017-10-16 01:18:55

3 004 806 to nie do Ciebie

21. status makler   2017-11-15 05:58:56

Kuba porusza się na Forum, m.innymi typuje Grupa B i inne grupy, też w różnych tematach się udziela.

22. status koko72   2017-11-22 21:54:54

dobrze typujesz liczby mm

23. status Mulag   2017-12-07 10:41:15home Krakus

arczibalik73 dzięki dziś sobie wszedłem na profil a tu niespodzianka a to było wczoraj dzięki Ze swojej strony zdrówka ci życzę dużo

24. status krasnalek   2017-12-24 06:53:54home Białystok

Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, Razem wspomnicie dawne czasy, Popróbujecie Świąteczne frykasy, Potem odleci i skryje Go mrok, Lecz Ty się nie martw - wróci za rok!!!

25. status Mulag   2017-12-24 14:57:36home Krakus

Niech na co dzień, nie od święta, buzia będzie uśmiechnięta. Niech też zdrowie tęgie będzie i kasiory niech przybędzie. Niechaj łaski płyną z nieba, tyle ile będzie trzeba. Do Siego Roku!

26. status makler   2018-01-30 03:11:24

Hej! 3115196 i do kompletu jeszcze to 3115091
czego i Tobie ŻYCZĘ {{aniol}}{{kciuki}}{{dolar}}{{kciuki}}{{prezent}}

27. status makler   2018-02-10 00:53:56

Witaj Przyjacielu!
Teraz Ci powiem,miałem bratanka, też cukier-najwyższy-tylko że zbyt mocno pił.
3126626 do 3126632 i Tego Tobie Życzę Przyjacielu!

28. status makler   2018-02-13 01:41:15

3 130 177 , 3 130 178

29. status arczibalik73   2018-02-13 04:33:18home Brzęszczykowice Polne

mini na 13,2,2018 3,15,17,31,41 lub 3,7,8,37,41

30. status ceha   2018-02-13 16:50:52home 666

arczibalik73
dziękuję za liczby do mini -wieczorem wyślę

31. status Forsami   2018-02-13 18:27:35home Dębica

Arczi ...dziękuję za liczby do Mini .

32. status arczibalik73   2018-02-14 00:06:00home Brzęszczykowice Polne

na 14,2,2018 w mini 4,13,31,33,41 lub 1,11,13,23,28,31

33. status arczibalik73   2018-02-15 00:04:31home Brzęszczykowice Polne

na 15.2,2018 w mini 1,3,13,33,41 lub 1,3, 28,33,40

34. status jagawisia   2018-02-15 00:10:35

dziękuję

35. status agdzia1993   2018-02-15 01:43:14

Hej tak myślę nad tym twoim typowaniem i założenia są super pomysł też a jakby to połączyć na zasadzie 4 potencjalnie mogące wejść tzn tak jak pisałeś np liczba 1 weszła w jakims przedziale 10 razy a dwa 8 dwójka musi nadrobic itp. W ten sposób wytypować cztery liczby plus jeden niedobitek który od dłuższego czasu nie wchodzi tak jak na tą chwilę mamy trzy takie tj 34,37,13. Każda z nich na dniach może wejść zakładam,że nie na raz więc warto rozpisac na trzy odrębne zakłady i polować na nie.

36. status Arab   2018-02-15 10:59:28home Kuwejt nad wisłą

Dzięki za liczby do mini narazie poobserwuję na sucho bo w mini zadko gram
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

37. status arczibalik73   2018-02-16 02:33:53home Brzęszczykowice Polne

na 16.2,2018 w mini 1,3,12,33 41 lub 8,18,20,34,40

38. status dragon456   2018-02-16 12:21:17

Witam arczibalik73. Dzięki za liczby, też się dołączę <like>. Szkoda tylko, że dwa zestawy a nie jeden, bo z funduszami kiepsko ;) Będę puszczał 2 swoje i 1-2 twoje, zawsze to lepsze niż chybił trafił, bo masz nosa do liczb :) Pozdrawiam :)

39. status agdzia1993   2018-02-16 13:52:51

Hej arczi jeśli chodzi o parę 1i3 to ja to pisałam,że są mocne bo nawet nie wiedziałam ze lubią wchodzic parami po mapkach wnioskowalam ze muszą wejść i się sprawdziło ale teraz juz wiem ze są parki liczb które lubią występować razem. Fajnie,że jest się od kogo uczyc moze i ja sie przekonam do MM dzięki wam :)

40. status arczibalik73   2018-02-17 02:36:40home Brzęszczykowice Polne

na 17,2,2018 w mini 1,3,8,33,34 lub 3,11,18,20,37

41. status dragon456   2018-02-17 08:48:52

Dzięki arczi :)

42. status Arab   2018-02-17 10:22:21home Kuwejt nad wisłą

Dzięki arczi za cyfry do mini

43. status jagawisia   2018-02-17 22:10:23

arczibalik73 podaj jak możesz na jutro na 14 cyferki do multii
dzięki za cyferki do mini

44. status arczibalik73   2018-02-18 21:06:39home Brzęszczykowice Polne

liczby na 18,2,2018 do mini
1,3,20,21,33 lub 1,3,34,37,41

45. status Olala45   2018-02-18 21:13:10

Dzięki
AAle wcześniej nie mogłeś. ?

46. status jagawisia   2018-02-18 23:23:26

nie zdążyłam wysłać ,ale dziekuje

47. status jagawisia   2018-02-18 23:25:51

multi super typujesz ,jak bedziesz cos miał to na kg ,bardzo proszę
Jednak jestes wielki

48. status arczibalik73   2018-02-18 23:51:08home Brzęszczykowice Polne

uwaga na jutro na 19,02,2018
godz.14 w MM typuje takie liczby 3,5,8,32,35,38,39,42,43,55,56,58,60,65,73,79

49. status arczibalik73   2018-02-18 23:52:39home Brzęszczykowice Polne

na 19,2,2018, do mini 3,8,11,13,14 lub 11,13,15,38,41

50. status Olala45   2018-02-19 15:14:13

Arczi a na mm na21.40 .coś proponujesz (usmiech)

51. status arczibalik73   2018-02-20 02:07:55home Brzęszczykowice Polne

na 20.2,2018 na mini 3,8,11,14,16 lub 1,20,29,33,38

52. status arczibalik73   2018-02-20 02:10:11home Brzęszczykowice Polne

moja statystyka i uklad liczb pokazuja mi ze takie liczby powinny wyjsc teraz, ale czy wyjda nie wiem na 100% narazie wszystkie moje typy sie sprawdzaja, i proponuje

nstp.liczbyy na 14godz, 7,10,20,24,25,26,35,43,53,55,58,60,61,63,65,67,68,69,73,74,75,76,78 korekta do liczb wczesniej podanych na czacie

3 141 509. arczibalik73 2018-02-20 (01:55) Brzęszczykowice Polne
oczywiscie kazdy kresli i wysyla to co chce ja nikomu nie narzucam swoich liczb

53. status dragon456   2018-02-20 08:26:12

Dzięki Arczi za liczby :) co do mini postanowiłem, że będę na razie puszczał 2-3 swoje i jeden z twoich liczb (część liczb z pierwszego a część z drugiego zestawu ;) ).
A u mnie wczoraj znowu 2/5...czwarty raz w ciągu 5 dni, jak pech to pech ;) tak blisko, a tak daleko za razem. Pozdrawiam :)

54. status Mulag   2018-02-20 20:36:08home Krakus

arczibalik73 dzięki za typy do mini bo akurat w mini gram, gram swoimi i twoimi także dzięki może coś wejdzie.

55. status arczibalik73   2018-02-21 03:26:04home Brzęszczykowice Polne

na 21,2,2018
liczby na 14 w MM 3,9,10,20,28,35,37,45,53,55,63,65,68,69,70,75

56. status arczibalik73   2018-02-21 03:42:19home Brzęszczykowice Polne

na 21,2,2018 na mini 6,12,36,38,41 lub 1,8,11,16,18,

57. status Arab   2018-02-21 12:56:42home Kuwejt nad wisłą

Dzieki arczi za liczby do mini zycze wygranych
Pozdrawiam

58. status Forsami   2018-02-21 17:29:35home Dębica

Dzięki za liczby ale koniec kasy koniec grania w Mini ale dziękuję za typy...Pozdrawiam

59. status dragon456   2018-02-22 00:19:28

Dzięki za liczby. Ja też muszę ograniczyć, bo jest kiepsko :/ nie wiem już jakim sposobem grać ;) pozdrawiam :)
Dzisiaj w moich 2/5 i w twoich też :p ciągle tylko tyle...

60. status arczibalik73   2018-02-22 13:22:24home Brzęszczykowice Polne

na 14 w MM 22,2,2018
4,6,9,10,14,17,20,25,28,37,45,46,48,51,52,53,55,56,57,63,75

61. status arczibalik73   2018-02-22 15:08:39home Brzęszczykowice Polne

na 21,40 w MM powinny wyjsc-2,4,9,10,14,15,17,20,22,28,29,34,35,38,51,52,56,57,65,73,79

62. status arczibalik73   2018-02-22 15:45:26home Brzęszczykowice Polne

na 22,2,2018 na mini 3,4,16,18,33 lub 3,11,16,36,38

63. status islandorka30,5   2018-02-22 15:53:51

😂😁😘

64. status jocia   2018-02-22 18:09:58home Nimfa, Nymphicus hollandicus

Witaj Arczibalik, dzieki, ale ja nie gram w mini ;)

65. status arczibalik73   2018-02-22 18:57:43home Brzęszczykowice Polne

na lotto na dzis na godz21, tj,3,5,6,11,12,14,23,25,26,30,42,45,46,47,48 cos z tego powinno wyjsc jest 15 liczb tak ja w puli 15mln

66. status arczibalik73   2018-02-23 00:28:20home Brzęszczykowice Polne

na jutro na godzine 14 w MM proponuje takie liczby 2,4,5,9,10,15,17,18,20,22,26,28,34,35,37,41,45,46,54,56,57,60,63,65,67,68,69,73,79 troche tu liczb wyszło ale najwazniejsze aby z nich byly trafne na jutro ta oczekiwana 46 liczb

67. status arczibalik73   2018-02-23 00:36:19home Brzęszczykowice Polne

na 23,2,2018 w mini 8,33,36,41,42 lub 3,4,7,9,36

68. status islandorka30,5   2018-02-23 09:13:11

Arczi prosiłam o wszystkie ciurkiem... rozumiesz, wczoraj Miałeś np 41 w liczbach a jej mi nie dałeś,daj wszystkie jakie ci wyszły😚😘😂

69. status arczibalik73   2018-02-23 14:47:10home Brzęszczykowice Polne

mam awarje sprzetu komputerowego wszystko mi jedynkuje 1111111111111111111111111, jesli cos takiego zobaczycie wtedy bedzie wiadomo co to oznacza

70. status islandorka30,5   2018-02-23 16:51:37

Ok ok już nie krzycz😁😘

71. status arczibalik73   2018-02-24 01:28:25home Brzęszczykowice Polne

uwaga przez jakis czas nie bede podawal liczb zadnych mam awarje komputera niewiem co sie dzieje zaden antywirus nie daje rady ,niemoge pisac komputer mi jedynkuje 11111111111111111111111111111111111 to nie moja wina teraz pisze z telefonupowodzenia zycze wszystkim i wysokich wygranych

MIEJSCE NA TWÓJ WPIS
Wpisywać się mogą jedynie zalogowani użytkownicy.
Logowanie jest u góry, w prawej kolumnie strony ...

www.multipasko.pl © 2004-2018RegulaminKontakt