Kumulacja Lotto: 12 000 000 zł
Kumulacja Eurojackpot: 190 000 000 zł
20-22 września: promocja Multi MultiNowość: Typowania Keno
Oczekiwane zestawy, typowania, rankingi Gry liczbowe, kalendarz losowań
 
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
Lotto              
Eurojackpot              
Multi Multi              
Mini Lotto              
Kaskada              
Ekstra Pensja              
Super Szansa              

Wpisz nazwę użytkownika i kliknij "OK", aby uzyskać szczegóły odnośnie jego konta i historii typowań

Użytkownik:
Gra liczbowa
Multi MultiLottoMini LottoEkstra PensjaSuper SzansaKenoEuro Jackpot

Profil użytkownika jandzia oraz typy multi multi na najbliższe losowanie

14538
Bieżące typowania
BRAK TYPOWANIA

RANKING 1
---

RANKING 2
---

RANKING 3
---

RANKING 5
---

RANKING 10
---

Punkty:
0
Zapisano 1 stałych zestawów liczbowych w dniu 28.11.2018 g. 12:36
Historia wysokich trafień (wygrane powyżej 25 x koszt gry)
  • 02.11.2014 - koszt gry: 2.50 zł - wygrana: 140.00 zł
aktywnośćstatus 4 485
ostatnio: 2019-04-07
debiut2010-05-11
e-mail--imię--
skype--woj.pomorskie
numer telefonu--wiek--
miejscowośćGdańskulubiona kolektura--
Ostatnia modyfikacja profilu: 05.09.2013 g. 0:38

Historia typowań Multi Multi w okresie 03.09.2019 - 17.09.2019


linia

Ogólna statystyka typowań Multi Multi użytkownika jandzia
kula lotto TYPOWANYCH LICZB
05 03 02 01
TRAFIONYCH LICZB 05 1/211
0.5%
04 2/211
0.9%
03 12/211
5.7%
10/535
1.9%
02 55/211
26.1%
71/535
13.3%
38/575
6.6%
01 92/211
43.6%
234/535
43.7%
230/575
40.0%
142/594
23.9%

  Typowań 10 liczb  10/109/108/107/106/10
66500023
5/104/103/102/101/10
3095185189129



KSIĘGA GOŚCI
Przewiń do ostatniego wpisu


Poniżej ostatnie 50 wpisów w księdze gości.

Zobacz wcześniejsze

23. status multicorka   2011-12-04 11:38:15

Gratulacje -- życzę powtórek i 10/10..

24. status ryszardz12   2011-12-31 09:42:56home Sudety-urocza Kraina

Spełnienia się wszelkich marzeń oraz dużych wygranych w 2012 roku :)

25. status krzysio744   2012-01-09 14:35:45home -----------

jandzia...dzieki 3/3 ...znowu nie grałem w realu
pozdroo :)

26. status zenek44   2012-02-21 16:36:21home Cayman Islands West Bay

Przepraszam jeszcze raz, wystąpiłem do administratora grupy o odjęcie mi i przyznanie Tobie trafienia, mam nadzieję że da się coś zrobić żeby naprawić moje niedopatrzenie :)

27. status zenek44   2012-02-21 18:05:28home Cayman Islands West Bay

Sprawa się wyjaśniła, ale przy okazji jest to znak, że muszę bardziej uważać :) Bardzo ładne drzewko :)))

28. status zenek44   2012-02-21 18:11:03home Cayman Islands West Bay

Aaaaa... i mam pytanko: co to jest starość ??? Napiszesz ?

29. status zenek44   2012-02-29 17:16:10home Cayman Islands West Bay

Dziękuję, bardzo mi miło :)))
Mnie na facebooku nie ma i nie będzie :)))
Pozostaje się cieszyć że typujemy w jednej grupie :))) Powodzenia przede wszystkim w realu :)))

30. status ryszardz12   2012-04-07 12:46:12home Sudety-urocza Kraina

Zdrowych,wesołych,pogodnych świąt,smacznego święconego jajka,mokrego dyngusa...

31. status ulexxa   2012-04-07 13:52:18

Jandzia zycze Tobie Radosnych Swiat Wielkanocnych:)
Tęczowych pisanek, na stole pyszności.
Mokrego dyngusa, wspaniałych gości.
Niech to będzie czas uroczy.
Życzę miłej Wielkanocy:)

32. status jocia   2012-07-09 21:34:45

Dziekuję .i życze wielkich wygranych :)

33. status bruno   2012-12-16 23:02:02

Gratulacje-życzę 10/10

34. status multicorka   2012-12-16 23:14:11

Gratulacje -- życzę 10/10.
Pozdrawiam i najlepszego..

35. status jac11   2012-12-16 23:42:34home plaża

brawo jandzia w realu tez pewnie tak trafiłas

36. status mona   2012-12-17 08:24:37home Mona Wyspa, Portoryko

Gratuluję :)

37. status zenek44   2012-12-17 21:36:22home Cayman Islands West Bay

Gratulacje za 7/10 :)
Pora na rozbicie bonusika ;)

38. status ryszardz12   2012-12-23 18:48:31home Sudety-urocza Kraina

Gdy pierwszą gwiazdkę ujrzysz na niebie,
wspomnij tych,co kochają Ciebie.
Gdy pierwsza zgaśnie a druga zabłyśnie,
niech Cię aniołek ode mnie uściśnie.:)

39. status ulexxa   2012-12-24 09:37:50

Spokojnych, Zdrowych, Radosnych Swiąt Bożego Narodzenia
spędzonych w serdecznym gronie rodzinnym
oraz wszelkiej pomyślności w Nowym 2013 Roku.
Niechaj piękne Bożonarodzeniowe Swięta
Niosą Tobie betlejemski blask :)

40. status ulexxa   2013-01-01 09:40:00

Jandziu szczesliwego Nowego 2013 Roku
Aby od sylwestra cały Nowy Rok był ekstra,
by marzenia się spełniały,
by pieniążki kieszeń Twą wypchały,
a uczucia nie znikały i z serduszka wypływały :)

41. status ryszardz12   2013-01-01 14:42:01home Sudety-urocza Kraina

Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
wszyscy-wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
życzę Ci dużo radości!!!
Do Siego Roku :)

42. status mona   2013-03-27 22:44:08home Mona Wyspa, Portoryko

Moc prezentów od zajączka
co koszyczek trzyma w rączkach
Wielu wrażeń, mokrej głowy
w poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego
i wszystkiego najlepszego!

43. status ryszardz12   2013-03-28 20:44:58home Sudety-urocza Kraina

Zdziwisz się: Kto?..., zdziwisz się: skąd?...
A ja Ci życzę Wesołych świąt.
Pomyślisz sobie: - To jakaś bajka!
A ja Ci życzę smacznego jajka!
Czy jestem szczery?... Nie miej obawy!
Bo również życzę miłej zabawy!

44. status trisetum   2013-03-29 10:20:35

.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
W E S O Ł Y C H
Ś W I Ą T
(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)

..........♥♥♥♥♥♥
......♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
....000000000000000
..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥(█▒)ஜ(█▒)ஜ(█▒)♥♥
.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
....000000000000000
.....♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
\///..♥♥♥♥♥♥♥♥♥.\///...\///
\\////....\////....\\/////....\////
.\//..(▒)(▒)..\////..\//(▒)(▒)..\//
.\//(▒)(█)(▒)...\//....(▒)(█)(▒)./
\///.(▒)(▒)..\//////....(▒)(▒)..\/
…..\///……\//../..\//…..\///…
\\////....\////....\\/////....\////
♥ّۣۜ(¯`v´¯)ّۣۜ●••●ّۣۜ●•
•●¤ّۣۜ(¯`v´¯)¤ّۣۜ●••●¤ّۣۜ(¯`v´¯)¤ّۣۜ●•
♥_._♥_._♥_._♥_._♥_._♥_._♥
Najlepsze życzonka,
pięknego słonka, smutków małych jak biedronka,
szczęścia wielkiego jak smok<> smacznego jajeczka,
mokrego dyngusa i prezentów bez liku.
:):)

45. status greg   2013-03-30 03:03:24home Ania BrawoTs na kolana

Z okazji świąt Wielkiej Nocy życzę Ci:
uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku.
Przyjaciół wielu, dużo w portfelu,
dyngusa mokrego i czasu radosnego,
a przede wszystkim prawdziwych
i uczciwych przyjaciół,
szczęścia w miłości i spełnienia marzeń!
Życzy Grzegorz z Rodziną

46. status 13max33   2013-03-30 13:40:55home Tomorrowland

Z dala słychać trzask gałęzi,
to zajączek przez las pędzi.
Chociaż Wielka jest sobota,
ciężka czeka go robota.

Z hukiem wpada do kurnika,
bierze jajka, szybko znika,
w drodze wszystkie je maluje,
z trudem tempo utrzymuje.

Z pisankami zdążyć musi
zanim z Rezurekcji wrócisz.
Potem trochę chłop odpocznie,
w ciepłym gniazdku sobie spocznie.

Miejsca długo nie zagrzeje,
coś mu się na głowę leje.
Głośno śmieje się baranek:
To już Lany Poniedziałek!

Wesołych Świąt :-)

47. status medea76   2013-03-30 20:29:13home kto powinien wiedziec ten wie

Radosnych Świąt w rodzinnej atmosferze a także tej niepowtarzalnej atmosfery życzliwości i miłości jaką tworzą w te dni znajomi i nieznajomi nam ludzie oraz by Wielkanoc była pierwszym zwiastunem wiosny za którą tak bardzo wszyscy tęsknimy :)

48. status zenek44   2013-05-08 20:59:00home Cayman Islands West Bay

To nie fart , to intuicja ;)

Jandzia, ale wierz mi - da się trafić , tylko trzeba wysyłać ;)

Pozdro

49. status menel   2013-06-01 19:10:12home .......kuzyn diabła :(........

http://www.cichy.net.pl/kenosys.html
wypróbuj wersję testową wyniki na bieżąco
pozdrawiam

50. status Lila   2013-06-11 20:09:09home Dallas

jandzia dostałam bana bo nie lubię jak takie węże jak ulka pierdzą hahaha.Wmawia wszystki i wszystko o wszystkich wie lepiej niż oni sami.Ona najlepsza zakłamana baba.Niby na czacie taka idealna a okazuje się,że diabła ma za skórą.Nikt by nie pomyślał a jednak :)

51. status Lila   2013-06-11 20:41:02home Dallas

Jandzia ona wie lepiej gdzie ja rodziłam.Szkoda tylko że nie wie w jakim mieście i jakie mam nazwisko po mężu.Ale ona wie lepiej wszystko.

52. status Lila   2013-06-11 20:56:59home Dallas

jandzia w życiu do nikogo nie napisałam słowa o niej.No nic innego tylko włos jej siwieje a dupa szaleje.

53. status SKALAR   2013-07-31 20:26:01

Witam cie czy chciałabys od 1.08.13r typować pewniaki też w nowej grupie ;;Liga najlepsi z najlepszych? Pozdrawiam

54. status SKALAR   2013-09-01 14:24:04

Zapraszam do grupy Mistrzowie pewniaków zaczynamy 01.09.13r na 21,45

55. status Lila   2013-12-21 19:52:11home Dallas

Święta szybko się zbliżają,
w święta ludzie się kochają.
Przy dzieleniu się opłatkiem,
płyną z oczu łzy ukradkiem.
Życzymy sobie Wszystkiego Najlepszego,
dając w policzek całusa wielkiego.
W nocy Jezus się urodzi
i serduszka nam odmłodzi.
Wesołe święta, oby takie były
i oby wszystkie życzenia się spełniły.

56. status ryszardz12   2013-12-22 10:15:09home Sudety-urocza Kraina

Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie,
Niech Cię Aniołek ode mnie uściśnie.
Na wigilijnym stole opłatek położy,
I w moim imieniu życzenia złoży:
By zbliżające się Święta Bożego Narodzenia Przyniosły radość z tego co jest,
Nadzieję na to, co przed nami,
Uśmiech i pogodę ducha na każdy dzień
Nadchodzącego Nowego Roku.

57. status greg   2013-12-24 23:36:24home Ania BrawoTs na kolana

Swiat pieknych i snieznych, mrozem malowanych. Prezentow tylko takich dlugo pamietanych. Wielu wspomnien, milych wrazen i spelnienia wszystkich marzen! Cudownych przyjaciol na kazdym kroku. Wesolych Swiat i Szczesliwego 2014 roku zyczy Grzegorz z Rodzina

58. status franek sprzedawca firanek   2013-12-27 01:48:25home Południowy-Wschód

Nawzajem ! Zdrowych i wesołych swiąt ! :)

59. status reniuszka   2014-02-13 20:22:59home Poznań

niestety jandziu tym razem tylko 34 okazało się trafnym pewniakiem,parka tym razem okazała się be,pozdrawiam Renia:}

60. status slim61   2014-03-14 11:50:04home W-w

Dziękuję jandzia tylko trójeczka weszła.
Pozdrawiam

61. status Lila   2014-04-18 19:51:49home Dallas

●¤ّۣۜ(¯`v´¯)¤ّۣۜ●••●¤ّۣۜ(¯`v´¯)¤ّۣۜ●•
(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
W E S O Ł Y C H
Ś W I Ą T
(`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)


_▒▒____________▒
_▒▒▒__________▒▒
▒▒░▒________▒░▒
▒▒░▒▒_____▒▒░▒
▒▒░░▒____▒▒░ ▒
▒░░░▒___▒▒░░▒
▒░░░▒__▒▒░░▒
▒░░ ▒__▒░▒▒░▒
▒▒░▒__▒▒▒░▒▒
_▒░░░░░░░░▒▒
__▒▒░░░░░░░▒▒
__▒▒░░░░░░░ ▒
__▒░(◒░░░░░(◒ ▒▒▒▒
_▒░░░░░░░░░ ▒░░░░▒
_▒░░░░;░░░;░░▒░░░░░▒
_▒▒░░░;█ █;░▒▒░░░░░░▒
▒░▒▒░░""█"░▒▒░░░░░░░▒_▒
▒░░░▒░░░░▒░░░░▒░░░▒ ▒░
▒▒░░░▒▒▒▒░░░░▒░░░▒▒░▒
▒░░░░░░░░░░░▒▒░░░░▒░▒
▒▒░░░░░░░▒░▒▒░░░░░▒░▒
_▒▒░▒▒░░░▒░▒░░░░░░▒░▒
__▒▒░▒▒░░▒░ ▒░░░░░▒░▒
__▒▒░░▒░░▒░░▒░░░░░▒▒
__▒▒░▒▒░▒░░░ ▒░▒▒░░▒
_▒░░░▒░▒░▒░░▒▒▒▒▒▒
▒▒░▒░▒▒&&▒▒▒▒▒▒

Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.
..Pozdrawiam składając świąteczne życzenia :)

62. status greg   2014-05-01 22:55:36home Ania BrawoTs na kolana

Jandzia
Jestem katolikiem co niedziela w kościele a nie jak PISZESZ TYLKO W POTRZEBIE TO NIE FER Z TWOJE JSTRONY.

63. status slim61   2014-06-05 20:29:49home W-w

Jandzia dzięki za gratulacje.
Pozdrawiam.

64. status ryszardz12   2014-12-23 18:48:17home Sudety-urocza Kraina

Dzwonią dzwonki u sań,
stół pełen wigilijnych dań,
pod obrusem sianko leży,
rodzina na Pasterkę bieży.

Będą wszyscy kolędować,
z narodzenia Pana się radować.
Kolędujmy i my wraz,
bo radosny nadszedł czas.

WESOŁYCH ŚWIĄT!,Szczęśliwego 2015 Roku :)

65. status greg   2014-12-24 06:54:13home Ania BrawoTs na kolana

Dzień Bożego Narodzenia  jest szczególnie ważny, to dzień wybaczenia życzliwości i nadziei.

Szczęśliwi są Ci którzy to potrafią.

Błogosławieństwo od Dzieciątka Jezus jest jednak dla Wszystkich.

I my całą Rodziną  Lewandowskich   przyłączamy się do życzeń Dzieciątka Jezus  Świąt Bożego Narodzenia.

Wszelkich łask Boskich szczęścia dobrobytu wiary i miłości Rodzinnej .

66. status gryks76   2016-10-23 19:47:32home Jchytrus66

2 738 984. gryks76 2016-10-23 (19:32)
jadzia a jak czesto jestes na czacie tak ja panuje i rzadze zapytaj sie krasny i innych mi mozesz nie wierzyc jak on wrzucal szydzil wyzywal to gdzie bylas ????? jak sie mu pisalo nie pisz a ten swoje gdzie bylas ???? bidny krzysio bo mu sszydzic nie pozwolono smiac sie z kogos a jak zaczol plakac bo sie na niego najezdzalo to co sie od niego chce do ciebie sie jeszcze nie dobral moze powinas do korna zagladnac powodzenia i daj mu fotko swoje on to lubi ja rzadze tym czatem niby w ktorym wpisie????

67. status gryks76   2016-10-23 19:47:50home Jchytrus66

2 738 987. gryks76 2016-10-23 (19:35)
nie ma to jak wejsc raz na jakis czas czekam na odpowiedz jak czesto jestes na czacie w ktorych wpisach rzadze??? i gdzie bylas jak krzysio szydzil z ludzi krasna np sie do niego nie odzywala a ten po niej jechal no chyba ze lubisz byc wyzywana to ok

68. status gryks76   2016-10-23 19:49:33home Jchytrus66

2 738 989. gryks76 2016-10-23 (19:36)
jandzia gdzie jestes juz tyle na chwile i pa prosze sie nie odzywac jak sie nie ma pojecia zegnam

2 738 991. gryks76 2016-10-23 (19:38)
jak jeszcze jestes on mi nie przeszkadzal nawet jesli jego wpisow nie rozumialem grzecznie proslem by nie pisal do mnie o mnie to jakos umklo uwadze

jak bedziesz za jakis miesiac to odpowiedz bo pewnie tak wchodzisz i wszystko wiesz jak jest moze czasem warto popytac ludzi lub samemu sobie zerknac

69. status gryks76   2016-10-23 19:51:04home Jchytrus66

w ktorym wpisie rzadze czatem

jak czesto jestes na czacie bo chyba nie zbyt czesto co???? bo nie masz pojecia co sie dzieje

gdzie bylas jak szydzil wysmiewal ludzi??

70. status gryks76   2016-10-23 22:07:47home Jchytrus66

nie mam zadnego ego ani tez nie jestem narcystyczny szkoda tylko ze tej napastliwosci ze strony krzysia nie zauwarzylas od kiedy go nie ma nie tylko ja jestem szczesliwy jest spokoj nikt nikogo nie wyzywa nie szydzi jest mila zartobliwa atmosfera obrazilem owszem zasluzyl na to zauwarzylas tylko ze go obrazilem nie zauwarzylas natomiast od czego sie zaczelo czemu zaczelem jego obrazac jak pisalem nie przeszkadzalo mi to jak on pisze naprawde staralem sie zrozumiec pisalem jemu ze nie rozumiem co pisze za co grzecznie pisalem ze go przepraszam i ze mam nadzieje ze nic obrazliwego w stosunku do mnie pisalem mu nie raz ze dla mnie typowanie to zabawa ze moge miec same zera zero pkt bede sie cieszyl a ten dalej swoje szyderstwa w stosunku do mnie pisalem grzecznie ze nie zycze sobie by do mnie o mnie pisal czy co kolwiek ze mna zwiazane jak do slupa ile mozna ja nie jestem z tych co pluja na mnie a ja ze deszcze pada nie moja wina ze mial wypadek to nie upowarznia go do szydzenia wyzywania nie tylko mnie no chyba ze masz inne zdanie to ok brawa tylko bic

normalny czlowiek dalby sobie spokoj jesli ktos pisze nie pisz ile mozna bylo pisac nie wytrzymalem i jechalem po nim jak on po innych jak ktos po nim to placz jak on to radocha i tyle

ps dzieki za odp

71. status gryks76   2016-10-23 23:42:29home Jchytrus66

sorrki za zasmiecanie profilu wiesz na tym czacie dalej sa fajni ludzie czy ciekawi zalerzy co po tym pojeciem rozumiesz nie znam ciebie

czasem ktos za bardzo jedzie po kims zakloca pozadek mila zabawe atmosfere zartobliwa to nie jest moj czat jestem jego nie wielka czescia lubie tutaj przebywac typowac wspolzwodniczyc moze warto nie raz sie odezwac zawitac na czacik nie koniecznie piszac zemna czy sie tez witajac kazdego wola powodzenia tak czy innaczej a co jeszcze do krzysia gdyby on bylby wporzadku dalej by tutaj byl z tego co wiem jedzie ostro po ludziach u korna no chyba ze tacy fajni ludzie powini byc tak robic

ps sam nie jestem anilkiem staram sie tylko byc wporzadku jesli ktos jest wobec mnie kiedys przesadzalem tutaj nie za wpisy na temat katolikow jak i tej wiary ale za pewna zagadke dostalem bana poprawilem sie staram sie nie pisac tematow wrazliwych kazdy niech robi wierzy w co chce byle szanowal zdanie innych do ewentualnego zobaczenia na czacie

72. status gryks76   2016-11-04 20:33:05home Jchytrus66

:)))))))

MIEJSCE NA TWÓJ WPIS
Wpisywać się mogą jedynie zalogowani użytkownicy. Logowanie jest u góry, w prawej kolumnie strony ...

www.multipasko.pl © 2004 - 2019 Regulamin Kontakt Polityka prywatności